Regulamin

§ 1. Postanowienia Ogólne

  1. Właścicielem sklepu internetowego Alusso.pl jest firma Lusso Sp. z o.o. Batorego 92E, 87-100 Toruń, NIP: 8792755728, numer konta bankowego: 30 1090 2590 0000 0001 5723 7330 .
  2. Kupujący w sklepie internetowym Alusso.pl akceptuje poniższy regulamin.
  3. Końcowa cena podana jest w PLN oraz zawiera podatek VAT.
  4. Składanie zamówień odbywa się poprzez sklep internetowy Alusso.pl lub mailowo: sklep@alusso.pl Nie przyjmujemy zamówień składanych telefonicznie – takie zostanie potwierdzone mailowo : sklep@alusso.pl
  5. Po otrzymaniu zamówienia, klient otrzymuje jego potwierdzenie drogą mailową, na wcześniej podany adres mailowy.
  6. Umowa zostaje zawarta po złożeniu przez Kupującego zamówienia i jego akceptacji przez Sprzedającego. Realizacja zamówienia jest równoznaczna z jego akceptacją. Minimalny czas trwania zobowiązań Kupującego trwa do momentu akceptacji przez Sprzedającego zamówienia.
  7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania lub anulowania zamówienia w przypadku, gdy:
    • nie ma możliwości kontaktu z Kupującym,
    • dane podane w zamówieniu są nieprawdziwe.
  8. Jeśli wystąpią braki materiałowe powodujące opóźnienia w realizacji zamówienia Kupujący zostanie natychmiast powiadomiony o tym.
  9. Sprzedawca wystawia dokumenty sprzedaży – dowody zakupu: fakturę VAT lub paragon.
  10. Informujemy, że dokument zakupu wystawiany jest w momencie zakończenia realizacji procesu produkcyjnego

§ 2. Formy Płatności

  1. Formą płatności jest przedpłata na konto kwoty za zakupiony produkt lub zapłata gotówką przy odbiorze.
  2. W przypadku wyboru przedpłaty – towar zostanie wysłany dopiero po zaksięgowaniu płatności.

§ 3. Czas Realizacji

  1. Standardowo czas realizacji zamówienia wynosi ok 14 dni roboczych dla frontów i luster oraz ok 45 dni roboczych dla drzwi, niemniej jednak w przypadku niektórych produktów czas realizacji zamówienia jest podany indywidualnie.
    Do czasu realizacji należy uwzględnić dodatkowy czas na dostawę produktu od 2-5 dni roboczych.
    Najdłuższy możliwy czas realizacji zamówienia liczony w dniach roboczych od momentu otrzymania płatności do momentu przekazania do wysyłki wynosi 60 dni.
  2. W przypadku dłuższego braku towaru – klient zostanie poinformowany o możliwości rezygnacji z towaru.
  3. Kupujący zostanie poinformowany o przewidywanym terminie dostawy e-mailem lub telefonicznie.

§ 4. Dostawa Towaru

  1. Dostawy realizowane są przez firmę Lusso Sp. z o.o: własnym transportem lub za pośrednictwem firm transportowych oraz kurierskich
  2. Kupujący ma prawo do oględzin otrzymanej przesyłki w obecności pracownika Lusso Sp. z o.o lub przedstawiciela firm firm transportowych oraz kurierskich.
  3. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia towaru bez wad.
    4. W przypadku braku możliwości odebrania zamówienia przez Klienta, w przypadku darmowej dostawy, kolejna próba dostawy tego zamówienia podlega opłacie. Klient zostanie poinformowany o wysokości tej opłaty drogą mailową z adresu sklep@alusso.pl

§ 5. Warunki Zwrotu Towaru

  1. Zgodnie z obowiązującym prawem, kupujący ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie towaru.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, prosimy o wypełnienie i przesłanie formularza odstąpienia od umowy pod adres mailowy sklepsklep@alusso.pl
  4. Towar zwracany powinien zostać wysłany na adres poniżej – nie później niż 14 dni od dnia, w którym sprzedawca otrzymał informację o odstąpieniu od umowy:

Lusso Sp. z o.o.

Batorego 92E, 87-100 Toruń

  1. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy należność za towar w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania zwracanej rzeczy z powrotem.
  2. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego sposobu płatności jak przy zakupie towaru.
  3. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany i odesłany na adres podany do zwrotu. Za prawidłowe zapakowanie produktu odpowiada kupujący. Za uszkodzenia w transporcie nie odpowiadamy. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Do przesyłki należy dołączyć także kopię dowodu zakupu.
  4. Koszt odesłania towaru leży po stronie kupującego.
  5. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje przy zakupie produktu wg specyfikacji podanej przez klienta. W konsekwencji: produkt wykonywany na indywidualne zamówienie Klienta nie podlega zwrotowi. 

§ 6. Warunki reklamacji

  1. Kupujący ma prawo do zgłoszenia reklamacji w przypadku towarów uszkodzonych lub wadliwych.
  2. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji wypełnienie formularza reklamacji. Dokument taki powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
  3. Formularz reklamacji winien być przesłany na adres mailowy sklep@alusso.pl
  4. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w przeciągu 14 dni od daty otrzymania formularza.
  5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji towar zostanie odebrany przez firmę Lusso Sp. z o.o., naprawiony lub wymieniony.
  6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z nieprawidłowego wykorzystywania zamówionych przedmiotów.
  7. Wobec Kupujących będących konsumentami stosuje się przepisy art. 556-576 Kodeksu Cywilnego, natomiast wobec Kupujących niebędących konsumentami wyłącza się stosowanie tych przepisów.
  8. Przedsiębiorca oświadcza, że poprzez akceptację warunków zakupu zrzeka się prawa do rękojmi na zakup w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej

§ 8. Gwarancja

Firma Lusso Sp. z o.o. jako producent gwarantuje jakość produktów, na które zostaje wystawiona niniejsza gwarancja.

  1. Gwarancja zaczyna obowiązywać w dniu wydania towaru kupującemu. Gwarancja nie może przekraczać 1 roku dla firm i 2 lat dla klientów indywidualnych
  2. Gwarancja nie znajduje zastosowania w przypadku uszkodzeń : mechanicznych, powstałych wskutek niewłaściwej konserwacji, użytkowania lub montażu oraz zmiany barwy modułów LED związane z normalną eksploatacją.
  3. Produkt przed montażem powinien być sprawdzony pod kątem kompletności oraz wad jawnych czy uszkodzeń. Powyższe zastrzeżenia winny być zgłoszone przed dokonaniem montażu produktu. W innym przypadku Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za produkt.
  4. Gwarant nie ponosi dodatkowych kosztów montażu oraz demontażu produktów, ani nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane produktem, w którym w trakcie użytkowania, została wykryta wada.
  5. Gwarant zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od chwili udostępnienia mu (w siedzibie Gwaranta) przez kupującego reklamowanego produktu bądź przekazania niezbędnych dokumentów, na podstawie których jest wstanie potwierdzić wadę produktu .W razie uznania zgłoszenia za zasadne, gwarant zobowiązuje się do naprawy lub wymiany produktu lub jego wadliwej części. Naprawa produktu odbywa się w siedzibie Gwaranta, koszty transportu produktu w przypadku zasadnej reklamacji pokrywa Gwarant.
  6. Wada może być zgłoszona w następujących formach: mailowo  sklep@alusso.pl
  7. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

ZASADY KONSERWACJI

  1. Unikaj środków zawierających ocet, amoniak, kwas z cytryny lub inne agresywne chemicznie substancje, mocno kwaśne lub mocno zasadowe. Najlepiej używać ciepłej wody i miękkiej czystej szmatki z mikrofibry.

§ 8. Postanowienia końcowe

  1. Zawartość sklepu internetowego nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu kodeksu cywilnego.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Nowy regulamin wchodzi w życie z upływem 14 dni od dnia jego udostępnienia przez Usługodawcę na stronie sklepu internetowego.

Zapisz się do newslettera

Otrzymuj oferty specjalne prosto do skrzynki mailowej!

Dodano do koszyka.
0 produktów - 0,00