Reklamacje i zwroty

Dokumenty do pobrania

Formularz reklamacyjny

Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia zawartości i stanu przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy sporządzić protokół. Niedostosowanie się do tego punktu powoduje utratę roszczeń.

Lustra posiadają naklejki gwarancyjne zamocowane na zawieszkach, fronty oraz drzwi w puszkach zawiasów. Bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie dostarczonego towaru przez zawieszeniem lub montażem.

Uprzejmie informujemy, że zerwanie naklejki gwarancyjnej z naszych produktów unieważnia możliwość gwarancji/reklamacji na uszkodzenia mechaniczne.

Zwrot towaru

Jeśli zamówiony produkt jest niezgodny z opisem możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty dostawy. Produkty dostępne w sklepie wykonywane są na indywidualne zamówienie Klienta i nie podlegają zwrotowi.  Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne naklejki oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij poniższe oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący.

Nasza firma preferuje odbiór zwracanego towaru własnym transportem (ze względu na specyfikę produktu)
W przypadku gdy chcą Państwo zwrócić towar naszym transportem prosimy o zgłoszenie w wiadomości mailowej sklep@alusso.pl, a przekażemy wszystkie niezbędne informacje.

W przypadku wybrania opcji zwrotu towaru przez wybranego przewoźnika bardzo prosimy o zapoznanie się z wymogami dotyczącymi zwrotu szkła przez danego przewoźnika  

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna

Adres do zwrotu:

Lusso sp. z o.o.
Batorego 92E
87-100 Toruń

Po dotarciu produktu do naszej firmy, pracownik dokonuje oględzin oraz sprawdzenia tego produktu celem oceny czy nie został on uszkodzony lub nie nosi śladów wyraźnego użytkowania. Pamiętaj, że za wszelkie zmniejszenie wartości zwracanego produktu, tj. uszkodzenia, zarysowania, wyraźne ślady użytkowania odpowiada zwracający produkt Konsument, więc wartość produktu może zostać pomniejszona o wykryte przez przedstawiciela firmy wady produktu.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymamy od Państwa zwracany produkt. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu przelewu na konto bankowe.

Wyłączenie prawa do odstąpienia od umowy

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

– umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb tj.: produkt wykonywany na indywidualne zamówienie Klienta nie podlega zwrotowi. 

REKLAMACJE

Rozpatrywaniem reklamacji zajmuje się Dział Reklamacji firmy Lusso Sp. z o.o. Reklamacje przyjmujemy tylko i wyłącznie w formie pisemnej, pod adresem email: sklep@alusso.pl

  1. Po otrzymaniu przesyłki, należy rozpakować ją w obecności kuriera i w razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych produktu, powstałych w czasie transportu – sporządzić protokół szkody podpisany przez Państwa i kuriera. Tylko w tym przypadku uznajemy reklamacje z tytułu wad powstałych w czasie transportu.
  2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez Klienta – Konsumenta (poprzez naprawę lub wymianę) lub zwrot całości lub części wpłaconych środków (poprzez obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy).
  3. W celu złożenia reklamacji należy wypełnić formularz zwrotu/reklamacji i dołączyć go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko zamawiającego.
  4. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dokument zakupu. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis wady towaru oraz dzień jej powstania. W przypadku reklamacji rozpatrywanych na odległość konieczne jest wykonanie i dołączenie zdjęć obrazujących uszkodzenia.
  5.  W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, a jeśli będzie to już niemożliwe, sprzedawca zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne dostępne rozwiązanie .
  6. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem ani wysyłanych na koszt odbiorcy, koszt przesyłki ponosi kupujący. 
  7. Reklamowany produkt należy wysłać na adres: Lusso Sp.z o.o.  ul. Batorego 92E, 87-100 Toruń 
  8. Prowadzący sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni (słownie: czternastu) od dnia otrzymania reklamacji, a w razie gdyby nie było to możliwe, o poinformowaniu w tym terminie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  9. Nie rozpatrzenie reklamacji Klienta w terminach wskazanych w ust. 3 powyżej nie stanowi o uznaniu reklamacji przez Sklep.
  10. Reklamacje są przyjmowane tylko w formie pisemnej, pocztą tradycyjną lub mailową na adres: sklep@alusso.pl
  11. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:
  12. Przedsiębiorca oświadcza, że poprzez akceptację warunków zakupu zrzeka się prawa do rękojmi na zakup w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej

W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, pełnowartościowy. Jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), Lusso zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne dostępne towary.

 UWAGA!

Lustra, szkło lub spieki najlepiej myć ciepłą wodą i miękką czystą szmatką z mikrofibry. Powinno się je czyścić miękką czystą szmatką, ewentualnie papierem oraz wodą lub klasycznym środkiem do czyszczenia szkła o odczynie neutralnym (pH ok. 7). Unikaj środków zawierających ocet, amoniak, kwas z cytryny lub inne agresywne chemicznie substancje, mocno kwaśne lub mocno zasadowe.

Zapisz się do newslettera

Otrzymuj oferty specjalne prosto do skrzynki mailowej!

Dodano do koszyka.
0 produktów - 0,00